ynknutse Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Hadde det ikke vært enkelere å få tak i samme motor som den som står i og spart deg for masse stress, skruing og andre utgifter som evt folger med. Hvis det er så viktig for deg å få mere trøkk i en bil så selg den du har med havarert motor eller sett i samme motor og selg den. Så finner du deg er 525 eller 535 "or whath ever" hvor alt står i forhold til hverandre.
VSO Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 For det første er det ikke så lett å få tak i en 12v motor... også er 24v motorene mye bedre, så tror den vil holde mye bedre enn en 12v ... og er ikke det at jeg har ubegrenset med penger akkurat
bmwmann24 Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 min ærlig mening er at du får taki en m50b20 motor å mekker nedi. Denne motoren er en slitesterk å bra motor. å da trenger du ikke fjåtte med bremser å annet tøv. Få taki en med girkassa fast sammt mellomasling. Noen dager etterpå så angrer du ikke. Du vet at du henter lett ut noen hk ekstra å 170 hk er ikke uopnåelig. Kontra de 129 stakkars hestene du hadde i m20`n:) Dessuten så finner du bra mange 2l 24v til en billig penge.
VSO Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 har kansje funnet meg en motor nå, med girkasse Men er jeg nødt til å ha mellomakslingen som tilhørte m50'en også?
bustadmo Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 jupp, du må ha mellomaksling. etter det jeg har fått med meg må du og bytte bunnpanne (fra m50 i e39 tror jeg) og motorlabber, eller nye motorfester (gummien) fra gs (de eksentriske) og modde ledningsnettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå