Andreassand Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Hvilke felger mener du er finest/tøffest på en E46, 2002mod. uten m tech. Legg ved bilder. 18-19" er vel flott Er personlig ikke så glad i sorte felger, ihvertfall ikke på sort bil, da disse forsvinner litt i alt det sorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 her er ett bilde fra i fjor med gammle felgene å her er ett fra i år med nye felger fra tsw liker best dem nederste. derfor jeg skiftet i år til dem.. tsw hjula kan jeg anbefale på det sterkeste. pene felger til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassand Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Likte de nederste best jeg også Ca. pris på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 betaler ca 12 000 pluss moms for felgene om du ikke får rabatt. dette er 8,5x20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå