bjørnm3 Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Som overskriften sier,sluttet overaskende og virke etter eg vasket bilen i dag.Kontroll nr 2 virker heller ikkje så vil tro de har noe med bilen og gjere Noen som veit hvordan 0stiller den?? har ikkje hatt noe annet tull med denne bilen så vil ikkje at ein slik fille ting skal forandre synet mitt på den. Bilen er ikkje strøm tom eller har vert,starta som vanleg men måtte låses opp med nøkel. Noen med erfaring?? Bjørn
ullsokken Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 hmm... kan det være noe sånn memory, batteri dingsebums som har tatt kvelden? Kjøre diagnose?
bjørnm3 Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Skrevet Mai 11, 2010 Er batterier i kontrollen men dei lader seg opp automatisk når den står i tenninga. har prøvd RESET,e instillingene til fabriks data,men vart ikkje noe anneledes. Begynner komme over på dritt bil siden nå Bjørn
ullsokken Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Men siden ikke låseknappen heller fungerer og bare nøkkel så høres det nesten ut som den har "glemt" noe..
bjørnm3 Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 Ja de syntes eg og,men har prøvd programere den opp igjen men nyttesløst. skal jo ikkje bare glemme instillingene sine heller da. Bjørn
Blackline Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Jeg er ganske sikker på at det er antenne forsterkeren som er deffekt i og med at ingen av nøkkelene fungerer. Har sikkert kommet vann inn til antenneforsterkeren. Ligger under bakrutespoileren på touring
bjørnm3 Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Ja har tenkt tanken.fjernkontrollen virket plutseli igjen eit par ganger tidle på morgenen da eg reiste på arb men da eg kom hjem var den helt død igjen Skal sjekke den forsterkeren,må man fjerne hele spoileren for og komme til den?? Takker for tilbakemeldinger Bjørn
bjørnm3 Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Går de da eventuelt på garantien? siden den ikkje er 5år og rullet 60tusen??? bjørn
Blackline Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Hvis den er under 5 år og bilen er ny i norge, så vil jeg nok regne med at du kan få en reklamasjon på dette. Men det må søkes på fra din lokale bmw forhandler
bjørnm3 Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 solgt ny i norge ja.skal ringe bmw i morgen.takker for svar blackline bjørn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå