Morten1989 Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Heisann. Jeg har en orginal cdspiller i min E36 som jeg mangler kode på, hvor kan jeg få tak i denne? evnt noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 BMW eller muligens bilstereo -butikk/installatør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 eg fikk hos Bavaria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 eg fikk hos Bavaria Hva måtte du oppgi da? Regnummeret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Tok med hele spilleren eg, så fikk eg en klister lapp noen dager etterpå med koden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 Drar opp denne igjenn. Nå har jeg fått taki koden til spilleren. Men han som hadde spilleren før, trodde han kunne koden, så nå står det bare wait. Har stått sånn i tre dager nå. Noen som vet hvor lang tid det skal stå sånn, eller om det går ann og nullstille spilleren igjenn slik at man kan taste inn koden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Går det ikke å koble spilleren ut slik den ikke får strøm, og så trykke koden? Kanskje den låser ser om koden blir trykka feil for ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 Ja, den har låst seg pga koden har blitt tastet feil for mange ganger. Men den skal da låse seg opp igjenn selv etter en viss tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Har den stått med tening på i tre dager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Har den stått med tening på i tre dager? Nei, er det tre dager som er grensen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Koden følger med en lapp som pleier å være klistret i serviceheftet. Forskjellig kode på alle spillerne, så må nok til BMW for å få koden vist du ikke har denne lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Koble på laderen og sett på teningen, så er de bare og vente lenge... Husker ikke hvor lenge min sto men det er ikke noen vits å sitte og vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Ok, den er god Lei av å kjøre uten radio nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Da er det fikset Lot bilen stå på med tenningen på en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå