Gå til innhold

bmw e36 låsering for å ta ut navet bak?

anderse36
 Share

Anbefalte innlegg

finns dette?

var en kompis som nevnte denne, men jeg kan ikke si at jeg ser den..

alikevel syns jeg det er litt rart pga at navet sitter dønn fast (kan bare lirkes frem og tilbake etter at drivakselsmutteren omsider ble løsnet.)

må man bruke hjultrekker bare eller finnes denne berømte låseringen? hvordan går man frem for å få ut denne - merk at det eneste jeg klarer å se etter at muttern er skrudd av, er gjenger og no tagger som går litt på innsiden.

Det som er mest latterlig er at man må ta av hele navet bare for å bytte noe så puslete som et bremseskjold :P - lite gjennomtenkt patent :P

må også spørre om: vil det sprette ut masse lagerkuler og stash når dette tas ut?:P eller er det smooth sailing klipp, klapp? noe jeg bør passe på bortsett fra møkk inne i lageret?

takk for hjelp folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, den skruen med 12 kanter pipe 32 er helt ute. alikevel sitter det som. f... jeg bare driter i det å sveiser sammen skjoldet jeg :P så en link her hvor en hadde gjort det og gædda på med hammerlite etterpå :) håper bare ikke det at å få navet 1 cm ut har ødelagdt hjullageret..

må vel byttes en gang det å, men der har man jo verksteder for en grunn :) presse og alt det stuket der har jeg ikke og da er det vel like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...