Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 520 m50b20. når den går på tomgang går turtallet opp å ned mellom 700 å 2000rpm.når jeg kjører å gir på å slipper gassen så henger turtallet igjen ..hm . turtallet lever sing egen verden på en måte.

Skrevet

Høres ut som luftmassemåler i grunn, for vis jeg koblet ut lmm på min m50b25 så hang den veldig igjen på tomgang. Men noe jeg ville sjekket først var falskluft. kjøp litt startgass og spray rundt innsugsbelgen osv, og se om turtallet da enten holdes stabilt eller stiger.

Skrevet

Tipper gass vaieren din har flisset seg opp. Prøv smør i første omgang, ser du det hjelper så kjøp deg ny og monter.

Skrevet

kan ikke vere gassvaiere, forbi bilen ruser seg opp å ned selv når den står på tomgang. innsugsbelgen var sprukket , men prøvde teipe godt så det skulle bli tett, men den oppfører seg merkelig enda.

Skrevet

bilen stopper ikke når jeg tar ut kontakta til lmm'n. vis jeg kobler den til ruser bilen seg opp , har også sprayet startgass rundt ved slanger å innsug, men bilen forandret ikke turtall. Hva kan det vere ?

Skrevet

kjøp ny belg. skjekk alle slangende til og fra tumgangs regulatoren. kan være sprek eller at den ene plyggen har hoppet ut, sitter veldig vanskelig til på undersiden av innsugs manifolden bak gass spjeldet på en måte. kan også være LMM eller lamda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...