Haakjin Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Jeg skal nå selge mitt ganske strøkene 325 ix understellet fra en ix coupe 86 modell. Jeg skal ha M20B25 turbo motor godkjent, derfor må jeg selge til fordel for M3 understell. Bare å gi meg skambud, jeg har null peiling hva det er verdt. Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinoboy80 Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Jeg skal nå selge mitt ganske strøkene 325 ix understellet fra en ix coupe 86 modell. Jeg skal ha M20B25 turbo motor godkjent, derfor må jeg selge til fordel for M3 understell. Bare å gi meg skambud, jeg har null peiling hva det er verdt.Mvh Håkon Er det sperre diff bak der? eventuelt utveksling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Nei, er ikke noe sperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå