alexfoen Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 har komt en del mye lenger etter dissa bilda var tatt da men har forsatt en del igjenn så skal gjørast. fra dissa bilda blei tatt har eg fått fiksa alt av skader og fått heil lakert bilen og begynt og putte på litt styling etter kvart. har invistert i m front og skjørt.
alexfoen Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 her er eit lite innsyn på kordan den ser ut no litt dorlig bilde men ska komme te bake med meir når eg har fått ditta litt på g
alexfoen Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 framtids planene er vel på få på nye lykter rundt hele bilen coilovers skifte litt slite deler og so er ikkje skjørta kommet på enda. så er det eit stort sug for nye felger
alexfoen Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Skrevet Mai 14, 2010 ska se ka eg får til når eg er ferdig på arbeid
alexfoen Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 kommer bilder i morra har ryddet en del i garasjen i dag og vist det er noen som trenger e34 deler så er det bare og spør har mye deler liggende blir bestilt coilovers i slutten av mai blir en del skruing dei neste dagen også litt slite deler som må byttes side skjørt ska på hengerfeste ska vekk dekor ska på
alexfoen Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Skrevet Mai 22, 2010 kom pluttseleg en mazda 323 gtx i garasjen så den tar noen av dagene frammover trur ikkje eg gidder og ta noen bilder av det men bilder kommer i morgen eg har pokker ikkje hatt tid :/
alexfoen Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Skrevet Mai 22, 2010 har noen bilder av bilen før det smalt litt kan no hive ut noen av dei
|Ole| Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Sjå der ja, på tide att den kom seg inn her Bilen er skikkeleg fin og strøken i verkelegheita
babjorn Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Så veldig pen ut denne ja,bra med noe bedre bilder en dem i starten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå