Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da begynner bilen endelig å ta form.

Har vært på verkstedet i noen timer i dag, og fikk maskert fanger osv. på bilen.

Bilen er nå ferdig grunnet og slipt, samt lakkert!! :D

Legger ved noen bilder, så dere får se hvordan det har gått:)

Skal på verkstedet igjen i morgen for å montere resten av delene :)

bmq55nqd3ybrqdxer1q7.jpg

blx42huboicuh0lhl5px.jpg

glelxw9m8g35ap7dfhyz.jpg

qitmvwb0rtjgin81hjkg.jpg

q7droeb7chvc1ebzw3c5.jpg

s9fxpexp2ks0e0y2l8qh.jpg

nqcwi7e568xi4pjbhloz.jpg

6ojj3xfharc42lwexulp.jpg

vdu35dt76jyh864pdctn.jpg

vw9vo4pl395lg3eohswy.jpg

Kommer med flere bilder i morgen :D

Skrevet

Jøss! Se her ja. Det ble så du fikk rettet skadene på dørene likevel ja? Ser bra ut dette her :) Blir morro å se bilen ferdig :) Regner med det begynner å klø bra i fingrene nå? :)

Skrevet

Ja, fikk faktisk rettet alle skadene uten problemer, og bilen startet med en gang! Utrolig ^^

Radiator tålte også trøkken.

Takk for det :) Ja, gleder meg som en gris. Blir nok ferdig i morgen ;) Hvis alle ledningene er hele :S

Blir montering av fanger, grill, lykter osv i morgen, så da er bilen endelig kjørbar igjen! :D

Hehe, du tror vel ikke det? ^^

Hadde vært en grei bursdagsgave om den hadde blitt ferdig i morgen, da jeg fyller år i morgen ^^

Skrevet

Jo jeg hadde ingen tvil om at bilen kom på vegen igjen. Syns ikke skaden var SÅ ille. Grei bursdagsgave å få bilen i orden på dagen din da :) Jeg fyller år på Onsdag, får kansje unne bilen min en liten gave jeg også da :lol: Selv om den har får litt i det siste :) Satser på å se bilen din rulle i gatene på Stjørdal de nermeste dagene da :)

Skrevet

Hehe, ikke jeg heller^^ Mange som sa at skadene var store, og at det ikke var verdt å fikse den, men bestemte meg for å prøve, og det blir jo ikke så verst :)

Ja, hadde vært flott det :)

Hehe, du får gjøre det vettu ^^ Har du gjort mye siden sist du var hos meg?

Tja, det trenger ikke bli så lenge til du ser den rulle rundt her nei :) Monterer skilter osv i morgen.

Skrevet

Godt å se at noen gidder å ta vare på godbilene :) Tja siden jeg var hos deg så har bilen fått nye grillnyrer,lykter fram + øyelokk og 18" hjul. Så det begynner å skje litt. men får ta ting etterhvert. Blir EU kontroll i neste mnd nå, så skal bli spennende å se der hva de finner :) Hvilken sommerhjul har du til bilen din forresten?

Skrevet

Hehe, fått litt da ja :)

Det går vel bra på EU tipper jeg :)

Nesj, bare no jalla akkurat nå. Skal på GS 18. Mai for innkjøp av nye 18" :)

Blir flott!

Skrevet

Håper det :D Laster opp bilder fra i dag, så de blir å se snart ^^

Alt av lys osv er montert, og funker :)

Noen som har panserlås på begge sider, pluss wire mellom disse? Må ha i bra stand!

Raskt :b

Skrevet

gk7qg2pki3xlzfjap9ir.jpg

Her med montert grill, lykter og fanger med DTM-leppe :)

elsisreg9m5w0cg4h9z6.jpg

4sbslkoyq5g6jvwhm7ad.jpg

Carbonemblem foran og bak :)

h04fiwfvyhffql8gylmy.jpg

Da mangler det bare å montere M3-sideskjørt, luftfiler, noe smådeksel, nye bremser, nye dempere og skilt, så er det bare tut å kjør :D

Skrevet

Tusen takk for det Jan Tore :) Alltid morsomt med hyggelige tilbakemeldinger!

Har nyrer liggende, men har ikke montert disse enda da panser låser seg når jeg lukker det grunnet skjeve låser og "slapp" wire^^

Men har du sorte, tar jeg dem gjerne! :)

Skrevet

Nei er helt originale ja med chrome kant rundt ja. men du kan få de hvis du vil ha de, så kan du lakkere de sort matt for å se hvordan det blir ihvertfall. Kommer aldri til å bruke dem uansett jeg.

Skrevet

Okei :)

Jeg skal betale for de ja! Uten tvil. Men hadde vært greit å prøvd å lakkere de matt. Kan jo bare bytte hvis det ikke blir bra:)

Hvor mye vil du ha for de? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...