espulus Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Da begynner bilen endelig å ta form. Har vært på verkstedet i noen timer i dag, og fikk maskert fanger osv. på bilen. Bilen er nå ferdig grunnet og slipt, samt lakkert!! Legger ved noen bilder, så dere får se hvordan det har gått:) Skal på verkstedet igjen i morgen for å montere resten av delene Kommer med flere bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Jøss! Se her ja. Det ble så du fikk rettet skadene på dørene likevel ja? Ser bra ut dette her Blir morro å se bilen ferdig Regner med det begynner å klø bra i fingrene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Ja, fikk faktisk rettet alle skadene uten problemer, og bilen startet med en gang! Utrolig ^^ Radiator tålte også trøkken. Takk for det Ja, gleder meg som en gris. Blir nok ferdig i morgen Hvis alle ledningene er hele :S Blir montering av fanger, grill, lykter osv i morgen, så da er bilen endelig kjørbar igjen! Hehe, du tror vel ikke det? ^^ Hadde vært en grei bursdagsgave om den hadde blitt ferdig i morgen, da jeg fyller år i morgen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Jo jeg hadde ingen tvil om at bilen kom på vegen igjen. Syns ikke skaden var SÅ ille. Grei bursdagsgave å få bilen i orden på dagen din da Jeg fyller år på Onsdag, får kansje unne bilen min en liten gave jeg også da Selv om den har får litt i det siste Satser på å se bilen din rulle i gatene på Stjørdal de nermeste dagene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Hehe, ikke jeg heller^^ Mange som sa at skadene var store, og at det ikke var verdt å fikse den, men bestemte meg for å prøve, og det blir jo ikke så verst Ja, hadde vært flott det Hehe, du får gjøre det vettu ^^ Har du gjort mye siden sist du var hos meg? Tja, det trenger ikke bli så lenge til du ser den rulle rundt her nei Monterer skilter osv i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Godt å se at noen gidder å ta vare på godbilene Tja siden jeg var hos deg så har bilen fått nye grillnyrer,lykter fram + øyelokk og 18" hjul. Så det begynner å skje litt. men får ta ting etterhvert. Blir EU kontroll i neste mnd nå, så skal bli spennende å se der hva de finner Hvilken sommerhjul har du til bilen din forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Hehe, fått litt da ja Det går vel bra på EU tipper jeg Nesj, bare no jalla akkurat nå. Skal på GS 18. Mai for innkjøp av nye 18" Blir flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Høres bra ut Blir meget bra med 18" tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Håper det Laster opp bilder fra i dag, så de blir å se snart ^^ Alt av lys osv er montert, og funker Noen som har panserlås på begge sider, pluss wire mellom disse? Må ha i bra stand! Raskt :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Her med montert grill, lykter og fanger med DTM-leppe Carbonemblem foran og bak Da mangler det bare å montere M3-sideskjørt, luftfiler, noe smådeksel, nye bremser, nye dempere og skilt, så er det bare tut å kjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Dritkult! Husker jeg så tråden med bilen din krasja. Men nå ser den jo kjempebra ut! Rått at du står på og får den på veien igjen! - Jan Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Jeg har originale pre-face nyrer liggende også hvis du mangler de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Tusen takk for det Jan Tore Alltid morsomt med hyggelige tilbakemeldinger! Har nyrer liggende, men har ikke montert disse enda da panser låser seg når jeg lukker det grunnet skjeve låser og "slapp" wire^^ Men har du sorte, tar jeg dem gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Nei er helt originale ja med chrome kant rundt ja. men du kan få de hvis du vil ha de, så kan du lakkere de sort matt for å se hvordan det blir ihvertfall. Kommer aldri til å bruke dem uansett jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Okei Jeg skal betale for de ja! Uten tvil. Men hadde vært greit å prøvd å lakkere de matt. Kan jo bare bytte hvis det ikke blir bra:) Hvor mye vil du ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå