Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har kjøpt koffertlokk E-36 coupe i glassfiber CSL å prøvd å pusse ned den vippen bak,så den ikke blir så veldig høy å markert ?

Om dette er i det hele tat mulig,eller om det blir bare et hull å man må begynne å legge på ny glassfiber..

Bare lurte på om noen har prøvd dette?

Skrevet

Ja er nok sant som du sier,blir vel kanskje litt for mye jobb hehe

Syns den er litt for markert i forhold til resten a rumpa til E36,så skulle gjærne ha den litt mindre også er det et + at den ikke ruster,som E36 er kjent for på den delen som mye annet :wink:

Skrevet

også virker det som passformen er bra på disse,så da er det kjipt å kjøpe vanlig i glassfiber også får man noe dritt hehe for Gs har jo ikke vanlig i glassfiber kun den Csl

Skrevet

Ja vært usikker selv,tror det blir til at jeg holder meg til det gammle..liker ikke akkurat csl som den er nå,så derfor lurte jeg på å forandre på den,men blir nok mere jobb å hvis det er dårlig pass form,er det jo ikke mye vits..

Skrevet

Syntes ikke csl luka er noe fin på e36 jeg heller. Ser missplassert ut, og rar. Og dårlig passform i tilegg,blir jo det hele bare latterlig!

Skrevet

mrmpower kikket på bilen din tidligere å syns det så ut som passformen var bra,men syns den blir litt for høy å markert i forhold til resten av linjene på bilen,men er jo hver sin smak :)

Men går heller for orginal luka jeg har også motorsport spoileren tenker jeg,men takk for alle svar å tilbakemeldingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...