Daniel84 Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Da ble det endelig bmw e30 på meg. Bilen er en orginal 325 i. 85mod 2 dørs og soltak ! Den har godt 290000km. Bytta til facelift baklykter,mtech 1 styling. Meget meget pent int, Nye 17" felger med brae dekk! Felgene vurdere jeg og selge til fordel for brock b1 ! Skall legge ut bilde så dere får se ! Setter gjerne pris på komentarer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 veldig pen og morsom bil syns den gule lykte filmen var litt feil eller om du har spraya glassa eller noe.. så bare litt rart ut.. AE lykter eller? ser sånn ut på ringen rundt.. var noe rart med de lyktene,det gule tok seg ikke så bra ut som vanlig liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Det er lykte film ja ! "Gul sot film " Det var på når jeg henta den ! Spørs om jeg river det av når tåkelysa kommer på ! Ringene er noe Jalla som ikke jeg får liv i !? Bytta sikkringen i går og det klikker i rellee skal se på det litt mer i dag tenkte jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Flott farge på bilen. Den trenger litt senk, ny eksos og fjerning av M-merket på bakluka. E30 er bestandig et fint utgangspunkt, så her har du mye potensiale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Grattis med kjempeflott bil! Denne må du ta godt vare på 85 mod sier du? ser på bakplate og baklyktene, det er jo facelift. Hva heter fargen på bilen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Bilen er faktisk senka 60/40, mulig bildene lurer deg ! Blir vell og gjøre noe småtterier etterhvert..Det er en 85 mod ja, det er bytta til facelift baklykter.fargen på bilen er jeg usikker på da dette ikke er orginal fargen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Fargen ligner på Delphingrå. Og jeg kan garantere deg at de som solgte deg senkesettet har lurt deg mtp høyden. Med 60/40 på E30 skal hjulet være omtrent kant i kant med skjermbuen både fremme og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Frontplaten og støtfangerne foran og bak er også facelift Bare sideskjørtene som er Mtech1, ellers har du en -Edition bakspoiler. Tøff bil! Stolene så veldig gode ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Nurde vell sjekke opp mere ang senkesettet...isåfall skaffe 60/40 senk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Denne har jeg sett en del i det siste Ser meget bra ut, lyktefilmen ser bra ut, så behold lyktene slik de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 De felgene falt ikke helt i smak hoss meg.. men pen bil ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Pen bil, men jeg likte ikke eksosen... Ser ut som noe hjemmelaga greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Takker for goe kommentarer ! Ja,tenke og beholde lyktefilmen,eksosen bak er noe hjemmelaga ! Så det var på sveisa noe der under ! Er en del og kjører ja, Ang felgene så er jeg likk usikker på om jeg liker de selv,vurderer og selge de. ( De er helt nye med goe sommerdekk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Syns felga var fine jeg;) Bedre enn Brock som "alle" har.... bytt heller til mørke lykteglass istede for de gule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå