Gå til innhold

Daniel`s E30 325i

Share

Anbefalte innlegg

Da ble det endelig bmw e30 på meg. Bilen er en orginal 325 i. 85mod 2 dørs og soltak ! Den har godt 290000km.

Bytta til facelift baklykter,mtech 1 styling. Meget meget pent int, Nye 17" felger med brae dekk!

Felgene vurdere jeg og selge til fordel for brock b1 !

Skall legge ut bilde så dere får se ! Setter gjerne pris på komentarer ! :lol:

k77m0m00mtui0beauk8z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

veldig pen og morsom bil ;) syns den gule lykte filmen var litt feil eller om du har spraya glassa eller noe.. så bare litt rart ut.. AE lykter eller? ser sånn ut på ringen rundt.. var noe rart med de lyktene,det gule tok seg ikke så bra ut som vanlig liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lykte film ja ! "Gul sot film " Det var på når jeg henta den ! Spørs om jeg river det av når tåkelysa kommer på ! Ringene er noe Jalla som ikke jeg får liv i !? Bytta sikkringen i går og det klikker i rellee skal se på det litt mer i dag tenkte jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er faktisk senka 60/40, mulig bildene lurer deg ! Blir vell og gjøre noe småtterier etterhvert..Det er en 85 mod ja, det er bytta til facelift baklykter.fargen på bilen er jeg usikker på da dette ikke er orginal fargen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen ligner på Delphingrå. Og jeg kan garantere deg at de som solgte deg senkesettet har lurt deg mtp høyden. Med 60/40 på E30 skal hjulet være omtrent kant i kant med skjermbuen både fremme og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for goe kommentarer ! Ja,tenke og beholde lyktefilmen,eksosen bak er noe hjemmelaga ! Så det var på sveisa noe der under ! Er en del og kjører ja, Ang felgene så er jeg likk usikker på om jeg liker de selv,vurderer og selge de. ( De er helt nye med goe sommerdekk )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...