Yezz Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Har usb inngang i inni armlenet på min E92 men må ha dette åpent for å kunne bruke den sidan den må "stå" i og då fell jo heile vitsen med armlenet vekk Nokon som har forslag til ein ekstremt liten minnepenn med god plass til musikk, helst under 5 cm lang...spør sikkert jævlig vanskelig no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Hama har en minnekort holder til mickro sd kort. Ikke større en 1 m2 cm. Burde være liten nok med 4 eller 8gb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Har prøvd flere i min, og ikke hatt problemer. Den må være ganske lang den du har da...? Er det Corsair Voyager? For de er vel noe lange... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 komplett.no er o trøss . for de jo ned i 1 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 bruk heller usb tilkobling inne i hanskerommet venstre side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Går kanskje an...men det er noen begrensninger på den i forhold til den i armlenet. Kan bl.a. ikke spille av WMA Lossless...som jeg bruker istedet for MP3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 du kan jo egentlig bare kjøpe en forlenger til usb kabel? da kan du jo bruke hvem som helst minnepenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 hvem som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Bruk en liten forlengerkabel, da er du ikke avhengig av at selve minnepinnen må være kort nok. Men alt i en E92 er trangt, jeg monterte et bakovervendt barnesete i baksetet i dag,må ta guttungen på fanget og sette meg inn i baksetet for så å sette ham i setet sitt. Den bilen kler nok best pappa når han kjører solo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå