stashdesign Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 BMW 320i Cab 2001 e46. Bilen har godt fint frem til i dag. Plutselig i lav hastighet og lavt turtal på vei oppover begynte det å komme en skikkelig dunkte lyd. (Trodde det var noe som slo inntill felgen) Denne kommer uansett hvor sakte man kjører. kommer på hver runde, så dvs. at lyden kommer oftere og oftere jo fortere man kjører. Jeg tør ikke kjøre med bilen sånn som den er... I tillegg lyser (!), ABS og antispinn i instrumentpanelet. Lyden kommer også når jeg jekker opp bilen og setter den i gir. Kan dette være diff/kardang ?? Har sett under bilen og ser ingen ting som slår inntil felg eller noe som er løst. ???????
Sonnjer Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Sjekk handbrekkskoa. Hadde nesten det samme på min, men ikke kontinuerlig. Kom og gikk når den følte for det. Når jeg åpnet trommelen så slo ene bremseskoen seg løs og fjærskruen som holder den fast var bøyd 90grader. Tok en midlertidig "harry"mekk med skrue og mutter, lyden er helt borte nå. Sikkert ikke samme problemet, men er verd å sjekke iallefall. Kan også være hjullager, men tror ikke ABS/antispinn lysene skulle komme da.
vågen89 Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 hadde da samma problemet på min gamle bil, å det var diffen, fikk ikkje gjort noe før det var for seint, traspa heile diffen mens eg var på kjøretur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå