janerrn1 Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Kjøpte førstebilen for et par måneder siden og fikk tatt noen bilder så tenkte jeg skulle legge de ut. Det er en 1992mod som er importert fra Tyskland i 2002, den har gått ca 185000km. Første som skal gjøres er å senke den og få bestilt m3 fanger. Ny stuss og m3 diffusor er allerede bestilt:) Laster sikkert opp noen flere bilder ettersom jeg får gjort ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Så veldig pen ut. Jeg er forsovet glad i E36 Coupe standard, men m-tech er aldri feil. Planene høres veldig bra ut. Litt senk kanskje? - Jan Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Senking er førsteprioritet akkurat nå, men er rimelig blakk:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Dæven denne så strøken ut! liker planene dine, men få den litt ned mot bakken i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Skal bestille fjærer neste uke, men er usikker på hvor lavt jeg vil ha det. Tenker det blir 40/30 senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Gratulerer med bil! M-tech er positivt! men tror jeg ville gått for justerbart senkesett enn fjører. Demperene mine ble ødelagt etter at jeg satt på 30mm fjører foran. kjøpte justerbart etter det, og det funker fett! kjøpte via ebay for en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Ser ut som at pengene går til fanger først gitt, kjørte rett inn i hengerfestet til en kamerat når jeg sladda istad:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Fikk m3 diffusoren igår, skal lakke den i løpet av uka tenker jeg så da kommer det nok noen nye bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Gratulerer med fin første bil Min første bil var en 318is også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Grattis!! Knall førstebil dette! De OZ Ceres felgene er bare råe! Kjøp eibach eller H&R fjører i 35 eller 40mm, da får du sorte fjærer og ofte litt lettere å komme gjennom eu'en med Ingen problem med å senke såpass på orginale dempere dersom de er i ok stand... M-tech plast og nye baklykter er jo også ett must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Trur det blir 40/30 senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 snadder bil Har du link til m3 diffuser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Pen bil! Link til m3 diffuseren du bestilte?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Pen førstebil, men råe felger.. Mener å ha sett denne i sarpsborg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Pen første bil dette ja. må vel valse om du skal senke med de felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå