Gjest Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Legger inn denne for en kompis. 540 IA selges. 93 mod Km:227000 Dobbelsoltak virker ikkje, og samme med bakluken. noen småsår i lakken her og der(var nylakkert for noen år siden). Har også hendt noen ganger at automatgiren går i nødmodus, uvisst koffor, men har alltid ordnet seg etter å slå av og starte bilen noen ganger. Eu ok til desember 2011. 8,5/10"x18 sommerhjul, helt nye dekk fremme, 235/40-18), bakdekk 265/35-18 kjørt 1 sesong. Vinterhjul på 15" alu, bør byttes. Avtagbart hengerfeste, m5 skinninteriør i svært god stand. Står på grønne skilter pr dags dato, men kan sette inn de tre siste i 2011 avgiftsfritt. Xenon i nær- og fjernlys Pris 83 000/bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Følger baksetene med? Hva menes med at bakluken ikke fungerer, går den ikke opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Baksetene følger selvsagt med, men det mangler nakkestøtter. Selve bakluken går ikkje opp ,men vinduet som kan åpnes separat går opp. Soltaket har aldri virket i hans eige, men meiner han har en "ny" brukt motor til denne. Er noe elektrisk åpner greier der som ikkje samarbeider helt og den tok kvelden i vinter da bilen for det meste sto parkert. Usikker kva som er feilen, men antar det er ein kurrant sak å fikse da eg har hørt mange touringer har samme problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Akkurat.. Er det mulig å få sett på denne bilen i nær framtid? Søndag kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Det skal gå fint vettu. Eg har bilen stående hos meg på Sotra i øyeblikket da kompisen min er bortreist i langhelgen. Kan sende PM til deg med tlf nr til både meg og han. Eg kan møte deg og vise bilen men ta gjerne en prat med han ettersom han kjenner bilen best Er en fantastisk bil å kjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Prisantydning 83000.- Blir skiftet bensinpumpe og fikset bakluke denne uken!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Bump!! Ny pris 75.000,-/ Bud Bakluken virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaction Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 kan jeg få spørre om hva som var galt med bakluken? Jeg har det samme problemet, jeg tror det er modulen under baksete, men har ikke fått tak i en med det samme nr enda, hvis det stemmer så hadde vært fint og fått vite =) MVH Remi Berg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Bakluken begynte plutselig å virke etter at vi hadde fiklet litt baki med den. Bumper denne, pris kraftig redusert!! Pris 62.000.- Dette er billig for en bil i god stand! Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Godkjent med senk? Godkjent med felger? Rust? Få mer info og gjerne bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Utstyr? Treker den sideveis under aks brems? Eu? Vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Bilen er ikke godkjent med senk, men tuv papirer følger med. Felgene er heller ikke godkjent, men det har aldri vert noe problem. Det er nesten ikke rust på bilen. Bilen trekker ikke til siden under brems/aks. Vinterdekkene er slitt. Mener du utstyr som er i bilen eller utstyr som følger med? Bilen ble Eu godkjent i januar i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Tenkte på hva som er i bilen ja. Cruisecontroll? Varme i seter? hva er el? Funker alt? Lyser noen lamper på dash? Vibrasjoner under kjøring? Trenger en sterk touring så er intresert, men vet jo at sånne biler har alltid fått mye juling gjennom et langt liv. Så derfor jeg graver så mye, da jeg har nå sett på et utall E39 oh E34 ,men alle har enten masse slappe foringer eller andre ting som gjør at de ikke er som de skal. Og dette kommer ganske fort på en sånn bil hvis vedlikeholdet, utbytting av deler opphører eller slurves med. Men kan jeg gå ut fra at den er helt ok å kjøre og alt er som det skal er jeg som sagt intresert. Send meg gjerne et tilbud på pm om du fortsatt vil bli den kvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Send meg gjerne flere bilder på pm, av den rust som event er, motor rom, intreiør. Bilder av event skader ,riper. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå