Warsteiner Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Jeg har tenkt og prøve og få spesialforsikret BMW min. Er det noen som har gjort det før???
Clerion Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Sånn....for det første. Er den godkjent ombygd til 325 Turbo? For hvis du kommer ut for noe, tror jeg du kan ta bilen å kaste den i sjøen (=
Ellingsen B. Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Send meg en PM med info så kan jeg se litt her i systemet. Jeg jobber i Gjensidige.
Kentan-racing.com Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Vet at da jeg forsikra en litt spesiell bmw jeg hadde med spesielle hjul og lakk og div i 2003 så lurte Gjensidige på om den var helt orginal.. da jeg svarte at den var spesiell sa de at jeg kunne forsikre den vanlig og trolig da få igjen for en vanlig bil.. Eller en av takst mennene deres kunne ta en titt på bilen og gjør seg en mening om en takst og jeg kunne få deretter... Ble takstmann den gangen..
e30 tic Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 når jeg kjøpte e30en min fulgte det med en verdivurdering ifra NAF som anslo salgsverdi til ca 80000.- (på en 83 mod 320) på grunn av ombyggingene og standen på bilen. Kan slike dokumenter benyttes som forsikringsverdi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå