Gå til innhold

Noen som har erfaring med dette senkesettet til E34?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skal kjøpe E34, og da må bilen naturligvis senkes ;) Har ikke allverden av penger da jeg kanskje bruker alt jeg eier og har på en E34 i morgen, men der må jeg ha et nytt senkesett som er TUV godkjent :)

Har noen erfaring med dette settet fra FK?

http://www.partsandretards.no/webshop/p ... 43017/5880

Tenker på 70/40 eller 60/40, hva tror dere er best? Jeg vil ha skikkelig stuk på bilen ;) Så den må være lav forran og litt høyere bak :P

Noen andre senkesett som er og anbefales til meg?

Takk for svar og hjelp :D

Mvh Michael

Skrevet

ser kurrant ut dette. mulig jeg prøver det selv. veldig billig ihvertfall.

men kjøp for all del senkesett med dempere. orginaldempere pleier å være ubruklige.

tror i grunn det vil holde med ca 40-40. har senkesett med 40-40 i dag med orginale dempere. mulig de har synket en del pga slitasje men sliter med å komme over bratte farstdumper uten å subbe nedi.

var litt rare størrelser det her da Senk: 35-40mm, 60/40mm eller 70/40mm

35 foran og 40 bak må da være feil. ville nok valgt 60-40 om jeg skulle velge en av de

Skrevet
ser kurrant ut dette. mulig jeg prøver det selv. veldig billig ihvertfall.

men kjøp for all del senkesett med dempere. orginaldempere pleier å være ubruklige.

tror i grunn det vil holde med ca 40-40. har senkesett med 40-40 i dag med orginale dempere. mulig de har synket en del pga slitasje men sliter med å komme over bratte farstdumper uten å subbe nedi.

var litt rare størrelser det her da Senk: 35-40mm, 60/40mm eller 70/40mm

35 foran og 40 bak må da være feil. ville nok valgt 60-40 om jeg skulle velge en av de

Ok, for meg er det VIKTIG at bilen er lavere forran en bak.. Fikser ikke når bilen ser "sliten" ut bak :P

Men som jeg har forstått er det veldig forskjelligt på senkesettene om hvordan høyden vil bli tilslutt, derfor tenkte jeg litt på 70/40 ;)

Skrevet

Har selv 60/40 på min bil :) Vil ikke påstå at bilen stuper mye, men litt. Fungerer perfekt til 18" :) Har og sportsdempere pga. godkjenning! Du kan sikkert gå for 70/40 så lenge du får det godkjent. Du ser nok ingen forskjell på 60/40 og 70/40 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...