Michaelw Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Hei! Skal kjøpe E34, og da må bilen naturligvis senkes Har ikke allverden av penger da jeg kanskje bruker alt jeg eier og har på en E34 i morgen, men der må jeg ha et nytt senkesett som er TUV godkjent Har noen erfaring med dette settet fra FK? http://www.partsandretards.no/webshop/p ... 43017/5880 Tenker på 70/40 eller 60/40, hva tror dere er best? Jeg vil ha skikkelig stuk på bilen Så den må være lav forran og litt høyere bak Noen andre senkesett som er og anbefales til meg? Takk for svar og hjelp Mvh Michael
lierbimmer Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 ser kurrant ut dette. mulig jeg prøver det selv. veldig billig ihvertfall. men kjøp for all del senkesett med dempere. orginaldempere pleier å være ubruklige. tror i grunn det vil holde med ca 40-40. har senkesett med 40-40 i dag med orginale dempere. mulig de har synket en del pga slitasje men sliter med å komme over bratte farstdumper uten å subbe nedi. var litt rare størrelser det her da Senk: 35-40mm, 60/40mm eller 70/40mm 35 foran og 40 bak må da være feil. ville nok valgt 60-40 om jeg skulle velge en av de
Michaelw Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Skrevet Mai 14, 2010 ser kurrant ut dette. mulig jeg prøver det selv. veldig billig ihvertfall.men kjøp for all del senkesett med dempere. orginaldempere pleier å være ubruklige. tror i grunn det vil holde med ca 40-40. har senkesett med 40-40 i dag med orginale dempere. mulig de har synket en del pga slitasje men sliter med å komme over bratte farstdumper uten å subbe nedi. var litt rare størrelser det her da Senk: 35-40mm, 60/40mm eller 70/40mm 35 foran og 40 bak må da være feil. ville nok valgt 60-40 om jeg skulle velge en av de Ok, for meg er det VIKTIG at bilen er lavere forran en bak.. Fikser ikke når bilen ser "sliten" ut bak Men som jeg har forstått er det veldig forskjelligt på senkesettene om hvordan høyden vil bli tilslutt, derfor tenkte jeg litt på 70/40
sonic Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Har selv 60/40 på min bil Vil ikke påstå at bilen stuper mye, men litt. Fungerer perfekt til 18" Har og sportsdempere pga. godkjenning! Du kan sikkert gå for 70/40 så lenge du får det godkjent. Du ser nok ingen forskjell på 60/40 og 70/40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå