jrp700 Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Hei lurte på om det er mulig og en grei sak å stramme inn dødgangen på styringen på bilen min. Og om noen har tips på hvordan det gjøres ville jeg satt stor pris på det.
Gjest Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 det er i utgangspunktet ikke mulig å stramme inn noe dødgang på denne, da denne har tannstang. det kan være du har slark i endeledd osv.
jrp700 Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Skrevet Mai 14, 2010 Ok håpa det var en mutter el lignende som kunne strammes slakkes. Kan disse endeleddende strammes eller er det noe som er slitt som må byttes ut. Kanskje litt vanskelig å svare på
Gjest Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 endeledd må byttes om det er slark i dem. du kan også få "slark" i tannstanga, sånn at du får en "opp og ned" bevegelse... men holder en knapp på at det er en av,eller flere, kuler i forstillinga.
jrp700 Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Skrevet Mai 14, 2010 Ok skal sjekke om det er slark i de takk for infoen. For det kan jo virke som at det er mer dødgang når jeg svinger til høyre enn venstre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå