TommyL Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22230729 Vil bare legge til at det er 275/30/19 på 10" felg bak, og 235/35/19 på 9" felg foran. Ekte BBS selvfølgelig. Splitt nye PSS10 justerbart foran, siden den ene lakk, og så byttet jeg begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Legger til noen flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Nydelig bil! Hvordan klarer du å selge en så rååååå bil? hehe. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Takk for det Alex. Nei, jeg skulle gjerne hatt beholdt den...men prioriteringer gjør at jeg må selge. Men det er ikke med lett hjerte nei. 320 diesel er ikke helt det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå