Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger en orginal 2 dørt 325i med takluke som det står at det en 1988 mod i vognkort, men er prefacelift.

Det er sportsinteriør i bilen med svart skinn trekk ( Spesial sydd til sportsseter men må sittes inn for å sette seg skikklig) Sorte De lykter og Startec lykter bak.

Bulk på passasjer dør.

Er desverre litt rust på bilen, fikk anmerking på begge kanaler og gulvseksjon foran

- Indre endeledd må byttes

- Skade på begge bremseslanger foran

- Rust på bremserør foran.

- Bakre eksos må byttes

Dette er hva jeg kan huske av mangellappen, skal snart bort å hente mangellappen så oppdaterer ikveld hvis jeg har glemt noe.

Kan følge med en 4 dørs 325 i samme farge, ganske ubrukelig utenom understell og vinduer.

Kan også følge med en 2 dørs 1986 320 med m20b25 som sviver. er skilt på denne men mangler forstilling så skiltene blir levert i løpet av neste uke.

Så med litt jobb og sveising så kan det bli en god bil utav det.

Alt selges samlet for 20000kr, står i stavanger, 325i står på hundvåg sammen med 325 delebil, 320i'en står i hillevåg. delebilene må hentes med biltralle.

truls_87@hotmail.com / 93448868

e303253.jpg

e30325.jpg

e303254.jpg

Bmw320i.jpg

Skrevet
Hvor langt er 325'en gått? er motoren i bra stand?

CE42812 er kjørt 253000km, tikker litt men har alltid startet og er ikke ulyder.

KF16320 er kjørt 279000km i følge speedo, men m20b25 motoren som står oppi er jeg usikker på. Tikker men ikke ulyder ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...