YGZ Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Seter til 5-serie E34 Touring. Baksetene og høyre fremsete er fine, men førersetet har stort hull. Se bilde. Jeg har også litt interiørdeler som fremre del av midtkonsoll med treplate, hanskerom med trelist, hanskerom på førersiden med trelist og deksler på hver side av "radiokonsollen" med trelister. Kan fikse bilder hvis interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Seter til 5-serie E34 Touring. Baksetene og høyre fremsete er fine, men førersetet har stort hull. Se bilde.Jeg har også litt interiørdeler som fremre del av midtkonsoll med treplate, hanskerom med trelist, hanskerom på førersiden med trelist og deksler på hver side av "radiokonsollen" med trelister. Kan fikse bilder hvis interesse. Bor hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 pris for alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YGZ Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Sorry: jeg bor i Oslo. Det er bare å komme med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YGZ Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Da er prisen radikalt redusert. Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå