Gå til innhold

Lamdasonde bmw e34 520i

Grovkak
 Share

Anbefalte innlegg

Lamdasonen på bilen min er defekt. dvs ledningen til sonden har av en eller annen rar måte blitt kappet av elns. Når man kjører uten, kan bilen begynne å fjuske ganske mye til tider å kan d evt komme en liten smell eller lignende fra motorrommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan prøve å spleise ledningende. men du må klemme noe over ledningende lar seg ikke loddes.

er bare 4 ledninger ofte to grå som er varmer. og en hvit og en sort.

Vel problemet er at ledningene har gått av helt inntil sonden så er vanskelig å få dem sammen igjen, men som jeg nevnte er d mulig at det kan begynne å smelle e.l hvis lamdasonden er deffekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan prøve å spleise ledningende. men du må klemme noe over ledningende lar seg ikke loddes.

er bare 4 ledninger ofte to grå som er varmer. og en hvit og en sort.

Vel problemet er at ledningene har gått av helt inntil sonden så er vanskelig å få dem sammen igjen, men som jeg nevnte er d mulig at det kan begynne å smelle e.l hvis lamdasonden er deffekt?

Har ikke klart å få det til å smelde med ødelagt lamda selv nei, men det kommer også ann på hvilke eksos anlegg du har.

jeg hadde en 318i e30 uten kat og simons potter den smalt litt her og der, he he.

Men selfølgelig kan det være noe annet gale med bilen også.

Jeg hadde kjøpt ny lamda, de selger universal lamda som du får med spleise kobing i pakken.

har kjøpt 5-6 stk av http://www.lambdasensor.com/ kommer på rundt 600 ink frakt. send mail på på vilke bil det er til så fikkser de resten. spør om de kan sette verdi til under 200 så blir det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...