Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takk, treliter'n går såpass fint at kona glemmer å gire opp fra tredje på landeveien...

Mulig dieselen går litt billigere mht drivstoff ja, men hva med vedlikeholdet? Mitt snittforbruk totalt til nå er 0,86.

Bestilte forøvrig Vanos repsett fra Beisan i dag, samt toppdekselpakning og registerpakning med mer fra USA. Det ser ikke ut til at de har Touring der borte, synd. Mye å spare på deler :)

joda, er jo en del ting og ha i bakhodet, som Turbo, tre dieselpumper, automatkasse, veivhusventilasjon osvosv...

igrunn fin lyd av dieselsekseren, men savner virkelg lyden av en ordentelig bmwsekser i bensinutgaven.

sleng ut noen bilder av bilen :)

• 3 months later...
  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ikke den beste vinkelen, men her er det et bilde:

29072010401-2.jpg

Jeg fikk tatt diagnose på den i går, og det var en feilkode på eksoskamsensor. Den er kjøpt og skal byttes, spørsmålet er om den påvirker effekten?

Webastoen fikk han ikke kontakt med, så den er nok defekt :(

For de som er interessert; legger ved et bilde av Xedosen også :)

12092010410.jpg

Skrevet

Toledoblau Metallic, kode 482/5 står det på skiltet. Jeg synes også den er fin :)

Jeg har byttet eksoskamsensoren, og det gjorde susen! Nå går den mye bedre, og til og med lyden ble forandra på lave turtall, mer vrom og drag fra 1500. Og før sa den Baaaaaaaaaaaaa på 2500 uten å dra noe særlig, nå er den lyden borte. Og bensinforbruket er mindre, nå er jeg nede på 0,73 på pen langkjøring på kupert vei. Med vinterdekk.

Skrevet

Panser og tak ser lysere ut enn i virkeligheten på dette bildet, den er ganske mørk blå. For å si det sånn, såpass mørk at soltaket går ganske i ett med taket når det er gråvær. Jeg skal få tatt et bedre bilde. Fargen hadde nok kledd eldre modeller godt ja, enig :)

• 5 weeks later...
Skrevet

Er det ikke det ene så er det det andre, sa kjerringa, hun blødde neseblod :)

Nå har kupévifta begynt å ule når det er kaldt. Er vant til at sånt holder bilen ut jeg, dette er for dårlig på en 9 år gammel bil :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...