sel90 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Tenkte jeg skulle ta en motorvask på bilen, men er det noe spessielt jeg må ta hennsyn til? Bilen er 97 mod e39 M52 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Nei egentlig ikke,spyl bare ikke baksiden av frontlykter,blir fort dugg ett tips er å bruke en stiv malerkost før du spyler (steemer) rent så får du bort det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Jeg pleier å legge en plastpose over dynamo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Dekk gjerne til kontakta til ABS-enheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 avfette ordentlig FØR vann. bruke VARMT vann, i store mengder, og UTEN noe særlig trykk. så går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Takker for tips til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Etter vasken pleier jeg å blåse tørt med trykkluft, for så å la bilen stå å gå en stund på tomgang. Så er du sikker på at det ikke ligger vann igjen steder du ikke vil ha vann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Også når du er ferdig med vasker går du over all Svart plastikk med Autoglym Vinyl og Rubber-Care. Da får du strøøkent motorrom! Jeg gjorde dette på min, og det ser ut som bilen akkurat har trillet ut av fabrikken.. Legger ved ett bilde, men er dårlig kvalitet så du ser ikke hvor bra det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Kjempebra svar alle sammen. Dere er herlige Men "aplet86" hvor får du kjøpt sånn Autoglym egentlig? Har dem det på torshov eller lignende eller må jeg bestille på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Jeg kjøpte på Thorshov Ellers kan du gå på www.autoglym.no og bestille der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå