destroyy Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Sliter med en m30b34 jeg har i min e28, den mangler en hel del med effekt, mao den går ikke som den skal..... Men hvis jeg kobler av kontakten til den blå følern på termostathuset går den skikkelig, men til gjengjeld på 2000rpm på tomgang, og litt ujavnt på bunn Til nå har jeg byttet plugger, btr, bensinpumpe og den blå føleren til hjernen Sjekket fordelerlokk og rotor Noen tips?
destroyy Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Skrevet Mai 16, 2010 Jeg har prøvd en annen, men da var den helt lik, men det var også en gammel sliten føler..... Får kjøpe en ny en
destroyy Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Skrevet Mai 16, 2010 Nå har jeg fått byttet innsugspakningene, 1 som var ødelagt... men var ikke no forskjell av den grunn... satser på at en ny føler gjør susen
destroyy Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 Har sjekket det meste av slanger, også sprayet endel med startgass...
destroyy Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Skrevet Mai 22, 2010 Bump..... Ingen som kan hjelpe? Sist oljeskift la jeg merke til skikkelig bensinlukt i olja.... hvis det har no å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå