matss Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 På bensinstasjonen jeg jobber selger vi egentlig ikke tennplugger. Men har noen liggende fra tidligere eiere o.l. Fant en gammel Bosch katalog fra 2000, der stod det at jeg måtte ha "FR 78 X" plugger fra Bosch. Det skulle visst være noen sånne "Super"-plugger i følge katalogen. Rotet litt rundt og fant faktisk 6 stk av disse! Siden katalogen er 10 år gammel, så ble jeg litt skeptisk til å bruke disse. Hva tror du/dere? Har alltid brukt NGK på forrige biler, og har sansen for disse da jeg hører mye bra om de, pluss gode erfaringer. Anbefales det NGK eller Bosch til BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Anbefales NGK, men Bosch vil nok fungere helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Ok. Skader jo ikke å prøve de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå