Dullern Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Hei! Selger min trofaste og strøkne 520 grunnet overgang til familiebil. Familiebilen er rett rundt hjørnet og trenger litt gryn for å finansiere denne. Har heller ikke plass til 2 biler. Bilen er en 96 mod Har ruslet beskjedne 184000km Er strøken i lakken, har lakkert den oppigjen 2 ganger på 1 år. Den er senket/stivet med fjører fra H&R 40/15mm. 19" sommer, 235/35/19" nypris 25'000.- 15" sommer, org BMW felger 205/65/15" 15" vinter, 205/65/15" M5 speil Diodelys bak Diode sideblink M5 Grill K&N Konfilter "effektanlegg" fra cat og bakover. Slitedeler er byttet etterhvert. Div MOMO innvendig. Ombygd hattehylle ("vulkaner" med 6"x9" pioneer høyttalere) Har ferdiglakkerte sideskjørt liggendes. (ubrukt) Alle orginaldeler er tatt vare på! Motoren ble overhalt i 09, byttet topp-pakning og vannpumpe. Bærearmer og dempere forran er byttet. Sotet sideruter bak. Org. koppholdere forran. CD/RADIO og 2x12" Bassere kan følge med hvis ønskelig! Selges med tungt hjerte! Pris kan diskuteres, men i utgangspunkt 80'000kr tlf 47661433 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgurun Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Heisann. Kan du legge ut bilder av bilen? Mvh Lars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dullern Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Hei! Ja! Det kan jeg prøve på. Trodde de hadde blitt med jeg. Har du en mail.adr jeg kan sende til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå