Stian708 Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 Heihei folkens. Jeg er ny her på forumet å er blitt eier av en 1994mod E36 325 cab Kjøpte den fredag 14/5-2010. Tar gjerne imot tips om hva som lønner seg å se over på denne bilen. Har ikke noe peiling på bmw så. Legger ut bildene fra annonsen
Glenn-Andre Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 Grattis med Cab Det jeg ville gjort med den var å byttet til sorte lykter i stede for de chrome du har forran og orginale baklykter med hvitblink i stede for de crystalclear du har nå. ellers så den hel å pen ut. Gt splittere hadde også gjørt seg på denne
Stian708 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 Grattis med Cab Det jeg ville gjort med den var å byttet til sorte lykter i stede for de chrome du har forran og orginale baklykter med hvitblink i stede for de crystalclear du har nå. ellers så den hel å pen ut. Gt splittere hadde også gjørt seg på denne synes faktisk de lyktene passet godt på bilen jeg. hvordan ser de gt splitterne ut da?
Stian708 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 Har ikke de helt store planene med bilen med jeg vurderer å sette på m3 skjørt å infinity hekk samt andre breiere hjul å øyelokk. Stereon i denne bilen skal vist være den største ifølge tidligere men høytalere er mildt sakt sprengt. så er det noen som vet hvilke størrelser det er på orginalhøytalerne så rop ut. Av utstyr på bilen så synes jeg den er bra utstyrt. er jo største stereo,største kjørecomputern,el cab, el seter. Blir en fin cruisebil i sommer dette håper jeg
EirikL Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 Rett og slett en nydelig bil du har kjøpt deg. Men for guds skyld ikke bytt ut M3 bakfangeren med noe Rieger ræl
Stian708 Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 Rett og slett en nydelig bil du har kjøpt deg. Men for guds skyld ikke bytt ut M3 bakfangeren med noe Rieger ræl Takk for det. Er storfornøyd me bilen selv. Blir nok byttet bakfanger ja må ha noe som er litt lavere.
espen lysholm Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 Hei, Flott bil du har kjøpt. Liker den forholdsvis cleene looken. Jeg hadde ikke gjort mye med denne utseendemessig og støtter at du ikke bør bytte bakfanger.
Armanic Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 Finfin den Stian ;p Ringe dæ en finværsdag for å lån den æ
Stian708 Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 Finfin den Stian ;p Ringe dæ en finværsdag for å lån den æ Må gåan det når du har lakkert den
Stian708 Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 har nå kjøpt olje og filter så satser på å bytte dette i helgen.
Stian708 Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 da er det byttet olje og filter på motor og et hjullager bak.
andreee Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Høres bra ut og bilen ser bra ut slik den er! Støtter å ikke bytte bakfanger men å bytte fram/baklykter mvh a legger ved ett av min med 9,5 bak og endel senk mye som er fint på disse!
bmwkizn Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Skikkelig pen bil. Er du fra Trondheim? mener at jeg så den der på bilby,n igår kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå