Stian708 Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Skal få tatt noen bilder idag når det slutter å snø.
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Uff, max uheldig du da! Typisk at mange ting skjer på en gang... Den cab`en har jeg hatt mye moro i ! Gammel-bilen til naboen/kompisen min.. Skal være i rimelig bra stand denne!
Stian708 Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Har vært veldig uheldig med alt i d siste året. Har hadd mye moro med caben jeg å ja. er en gobil. Skulle gjerne ha hadd den men har ikke økonomi til å sette den istand nå så da ser jeg meg nødt til å selge den.
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Er ikke mulig og ta det på forsikringen da? Blir jo sikkert egenandel, og litt bonustap, men hadde kanskje vært greit å sjekka om det er lønnsomt?
Stian708 Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Skulle gjerne ha tatt det på forsikringen hadde det ikke vært for at de hadde rotet litt så det står bare del kasko på denne bilen...
Nilsen708 Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Da er jeg tilbake i bmw igjen. Å d må jeg si er godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå