RoaldJ Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Da har bilen fått ca 12 timer med bilpleie i helga Først avfetta vi bilen med Pricbort avfetting og trykkspylte den. Så Surfex asfalt fjerner på nederste del av bilen og Valetpro pre wash oppå asfalt fjerneren og resten av bilen. Trykkspylte den ren, så Valetpro Snow Foam, trykkspylte den ren, vasking med Meguiras nxt gen såpevann og Meguiras fiberkluthanske, trykkspylte den ren, gikk over bilen med Sonus clay og Valetpro citrus bling som lubrikasjon, skummet bilen med Valetpro foam gun igjen, trykkspylte den ren og til slutt spylte vi den med vanlig slange for å få bort alt såperester. (Egentlig samme prosedyre som vi gjorde med E46`en til min samboer) Bilen ble kjørt inn i garasjen og hjula demondert for levering til dekkfirma som skulle snu dekka på felgene. Noen før-bilder. Panseret ble våtslipt og rubbet opp igjen. Noen etter bilder. Var litt for ivrig med å jobbe, så skikkelige bilder som 50/50 ble glemt Produktene som ble brukt er Meguiras rubbing og polish. Meguiras 205 Ultra Finishing Polish, 105 Ultra-Cut Compound. Ultimate Compound. Chemical guys 408 virtual bond. Og Meguiras 16 voks (husker ikke navnet). Til slutt gikk vi over med Meguiras sin Final detail og microfiberklut Det ble brukt både Makita roterente maskin og Meguiras sin DA/exentriske maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Ble blank å fin nå Ikke noe E36 mann jeg, men må si jeg har sansen for den touringen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Faen, når tar du min?:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Det ble strøkent og pent Morro å polere bil med skikkelig farge så man ser resultatet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Vakkert! rett og slett vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Bare jeg som ikke skjønner hva di gule greiene du setter bak hjula dine er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Nei,stusset på det jeg å!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 nybegynnere!! hvor mange ganger har dere ikke bannet på når slangen setter seg fast bak hjula de er geniale, slangen glir lettere mot disse når man går rundt bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Hehe,syke mann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Skikkelig bra resultat. Den bilen din er en fryd for øyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå