Stramvaier Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Da er Gatebil Magazines utgave nr 04 ute for salg og denne gangen med en flott repotasje Alt er skrevet og laget på høsten 2009 men ikke kommet i bladet før nå så noe av specen på bilen og slikt har jo endret seg. Men alt i alt synes jeg det var veldig morsomt å få stille opp på noe slikt med bilen. Håper dere liker det dere ser og leser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Morsomt! Gratulerer med reportasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Fin bil, men hvem er han rare figuren som har sniki seg med på bildene.....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Fin bil, men hvem er han rare figuren som har sniki seg med på bildene.....? Det var ingen Bikinidamer som stilte opp så da måtte jeg hoppe inn som en standby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Skal ut og handle blad etterpå jeg, så havner du på låveveggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Sammen med alle de bikinidamene som er der nå? Heng meg i midten da så kanjeg være en liten Heff på veggen din med masse damer rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Will do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Morsomt Visst dette lenge, så morro å se deg i bladet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Herlig bil, grattis med å få den på trykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 grattis med reportasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Gratulerer! Fikk forøvrig bladet i postkassa for 2min siden, regninger får vente! Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 grattis med fin fin reportasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Takker så mye for det allesammen.. Ble meget fornøyd med den egentlig, likte veldig godt bildene Camilla tok av den også, hun er en utrolig dyktig fotograf. BMWGrace: Ja jeg kjenner vel tysteren tenker jeg, du har jo faktisk sittet på ,på Gardermoen også du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Har du funnet ut hva du gjør til helga? Ser ut til at jeg har tatt helomvending og blir Fredag-Søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 HW: ser ut som jeg blir hjemme, servo pumpa sprang lekk på fredagen, så måtte bestille ny i dag også ringte lakkereren meg på lørdag og sa han ikke rakk å ta døra mi og kanskje ikke bakfangeren min før i slutten av uka og da ble det ingen tur på meg denne gangen heller gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå