Snake____1 Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Heisann, Som topic, passer en M50B25 topp på en M50B20 blokk? Vet det passer andre veien rundt, men kan tenke meg kanskje ventilene tar i blokka eller man sliter mtp. toppakningen? Holder på med et 2l bygg, så ikke kom med inlegg om å få meg 2.5l blokk, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 mener det skal passe ja, det er jo samme bolthull, det eneste jeg vet som er forskjell på de to er at på 2,5 er ventilene 3mm større i diameter helt ute kan du si. Fatta du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Vi kan bytte topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Vi kan bytte topp! Fikk aldri komt så langt at jeg har kjøpt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Hehe okay, men kjenner du noen som har en liggende? Trenger det, gidder ikke bytte topppakning på ix før jeg har ordentlig topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå