thomascr Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 ja her kommer min førstebil! Idag har eg å ein kompiss henta bilen i stavanger. Bilen e då ein BMW 318IS med 140-142hk, og går faktisk ganske greit! 95modell, diamantsvart, gåen 170000:) Oppdateringar : Coilovers 19'' felger m3 front bmw motorsport liste inni og utpå bilen Tona alle rutene Carbon øyenlokk angel eyes Svart grill Carbon emblemer Klare lykter og blinklys både fremme og bak Sports interiør Planer: 17-18'' Kantfelger m3 bakfanger GT splitters Bakrute senker! doble endepåtter noen som har noe av dette?(A) anlegg: JVC spiller Orginale høytalere (foreløbig) Ground zero 15'' (foreløbig) Pheonix golf m44 til og drive 6x9 og dørhøytalere fra sony. Midlertidig forsterker til ground zero er en mds, billigforsterker. Har kun gamle bilder, men nye bilder med sommerfelger og polert bil kommer så kjapt jeg finner ledningen fra mobil til data=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Bilen før polering og vask Bilen før polering og vask "litt" lavere med vinterdekk! hehe Angel eyes og karbon lyktelister NYE BILDER KOMMER AV BILEN OG INTERIØRET! Noen som er Int i felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Følger med Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 flott! blir nokk et lang tid's prosjekt dette her, pga er student, og jobber bare noen få timer i uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Første kjøretur med bimmeren! Angeleyes Det er ikke hull i intriøret, men sola som tuller med kamera, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Ser ut som et bra utgangspunkt! Men er dessverre ikke fan av de blinkersene fram, skift ut de, få på m3 diffuser å samt doble endepotter som du har skrevet! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 takk=) ja blir nokk mye bedre med doble potter og diffuser=) det er nokk det første som blir skiftet. blinklysene kommer nokk litt lengre bak i rekka, med at jeg sunst de er helt greie, og har veldig dårlig råd, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Nå er gt splittere og grøftelys på plass:) Skal snart bestille meg m3 front med DTM lippe, så da blir det montering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Har fått gjort litt med bilen i de siste, blandt annet Bakrute senker, Green powerfilter, skifter bærekuler fremme, nytt batteri og stramt opp Mellomakslingen, da denne var løs? :S:S Nå begynner bilen og komme seg, ny m3front med dtm og gt splitters og m3 diffuser blir snart bestilt:) M3 speil og nye felger kommer i neste kyll! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Bakrutesenker Ny front Familien bmw =) Må få den litt lavere=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Bilen er solgt Tar å laster opp ett par bilder hvordan den så ut jeg Temmelig fin E36 spør du meg, ble solgt for 57tusen, hvis noe lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Fin bil Bra det er flere som er "BMW familie" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 noen her inne som eier denne nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå