haavco Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Skal montere tilhengerfeste på e34, må jeg ta av støtfangeren for og få montert det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 ingen som hvet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 ?? må jo være noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Jeg lurer på det samme pluss litt til. Er det fester klart i karrosseriet som man kan skru hengerfestet rett på. Eller må det sveising til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 jeg endte med og ta av støtfangern, di fleste festene var der. Men måtte borre to høl i bakplata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Vanskelig å skru av støtfangeren? Lett å komme til skruene med vanlig pipesett og fastnøkler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Kommer til med vanlig verktøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå