Efen Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Min 320D har ikke gått som den skulle siden jeg kjøpte den for ca 3 månder siden. den slutter plutselig helt å dra. Er ikke fjusking. eks: den kan gå som den skal til 2000/omdr også plutselig bråstopper den og dra, så den orker nesten ikke å komme over 2000, også plutselig begynner den og dra igjen. Hvis jeg prøver igjen kan den gå like bra hele veien. Men som oftest så driver sånn og kuker. Den går aldrig som den skal hvis jeg prøver fra 1. - 5. gir. Jeg har vært på diagnose test. Fikk noen mangler for å si det sånn:P Men noen som vet om noen av disse feilene som er vanlige og som eventuelt er feilen til at bilen min er som den er? FEILKODER: - EGR - Glødepluggmodul styrekrets - Ladeluft trykkgiver - CAN: kommunikasjons ASR - EGS - Kontroll ladetrykkregulering. Noen som har vært borti den samme feilen som meg? eller som vet hva feilen kan være eller noen forslag? på forhånd takk!
thoslags Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Regner med at egr, ladeluft trykkgiver og kontroll ladetrykkregulering kan forårsake problemet ditt. Det meste av det der bør fikses. Det kan sikkert henge sammens med kvarandre og ilag gjere at bilen din driv å kuker som du seie.
Bjorni92 Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Er noe likt med min 318d, på andre gir, slutter den å dra litt ved 2000 omdr men med engang den kommer litt over drar den som bare pokker. Aner ikke hvorfor det er sånn.
thoslags Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Er noe likt med min 318d, på andre gir, slutter den å dra litt ved 2000 omdr men med engang den kommer litt over drar den som bare pokker. Aner ikke hvorfor det er sånn. Det der er nok luftmassemåleren(lmm). Koster 1800kr hos koed.no Enkelt å bytte sjølv og.
Efen Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Skrevet Mai 18, 2010 ok. Men hva kan forårsake at " ladeluft trykkgiver" og "kontroll ladetrykkregulering" ? noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? noen følere els som kan forårsake det?
ynknutse Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Hadde noe lingnende prob her for ett par uker siden på en MB e220 cdi. På diagnose teste dukket det opp EGR og ladetrykks regulator. Nå vet jg ikke om BMW har vacum styrte regulator men på e220'n var det rett og slett hull i vacum slangen som gikk til ladetrykks regulatoren. Byttet ut slangen og vips så var det fult trøkk i bilen igjen og feilkodene var vekk
thoslags Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Trur det er vakumstyrt på bmw 320d. So greit å gå over slangene først ja.
Efen Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 det hørtes jo lovende ut da Hvor sitter ladetrykks regulatoren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå