Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går bra sir hofstad ^^

Eg treng et mest muli heilt karosseri da eg muli ska kjøp en kræsja 320. Mye deler igen på den og ska bygg mæ banebil som hellst skall godkjennes. Så hellst norsk. Gi mæ bilda og ca pris dokker som har noe ^^

Skrevet

SVAR PÅ PM`ENE JEG SENDER DEG iNthe!! useriøse faen!! du har nesten 4000 kr som er mine!

(sorry at jeg ødlegger tråden din MsRacing, men må skrive i den tråden han var i sist. han svarer ikke på pm`ene mine)

Skrevet

Kanskje du skal prøve å bruke en annen løsning for å få inn pengene dine istedet for å legge ut om det offentlig. Sånn jeg ser det : Spør du om pengene i offentlighet har du så lite klasse at du kan glemme å få de.

Sikker på at dere klarer å rydde opp i ting på en annen måte.

og...ja.. jeg veit hvor kjipt det er med folk som ikke betaler.. men alikevel.

Skrevet

har sendt han mangen pm`er nå som blir lest og ikke besvart. det er han som har fått penger av meg og ikke har sendt varen (eller, hvertfall ikke gir beskjed om den er sendt)

jeg henger han ikke ut, jeg bruker capslock for å "rope" :P jeg banner for jeg er sint, og han ER useriøs når han ikke svarer på mine spørsmål om varen er sendt eller ikke på pm. (når jeg ser at han har lest pm`ene.

når han ikke svarer på pm`er, så "må" jeg jo skrive i en av trådene han har skrevet i.

Nok en gang.. sorry for off topic, men jeg vil ha fortgang i handelen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...