håk Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Er på utkikk etter en bil til ca 80'000. Skal kun ha en bil, ikke automat, helst bmw (regner ikke med at jeg får så mange andre alternativer her inne ) Ikke 316 eller 3(5)18(for trege), kan være turbodiesel, da de kan chippes årsmodell er ikke så viktig, har heller ikke sagt noe om størrelse, bortsett fra at sjuer blir for stort. sedan/coupe eller touring Ønsker selvfølgelig mest og penest bil for minst penger, og minst mulig rust... Kom gjerne med forslag hvis dere har noen...
///Grandalen Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Jeg ville sett om jeg kunne finne ett pent eksemplar av E39 for den prisen
Jolle Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Ligger en e36 coupe som akk har rundet 100km på kjøp og salg delen.
Hawkon88 Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Jeg er i dette markedet selv og tenkte egentlig bare å prøvekjøre en e39 med automat for å teste hvordan den var. Skal bytte penger mot bil i morgen ettermiddag.. Sett i forhold til hvor mye bil (hvor lite oppbrukt) e39 du får for pengene sammenlignet med e36 og tilsvarende utstyr/stand er ganske sykt. Folk er visstnok villige til å betale vesentlig mer for en e36 med samme utstyr/stand/kmstand som en e39. Hvor egentlig e39 ligger milevis forran i utviklingen. De ser jo "ny" ut også med en ordentlig shinings på lakken og facelift lykter..
håk Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 Jeg har nettopp kvittet meg med en E39 520ia, og kjedeligere bil skal du lete lenge etter... Kunne forsåvidt hatt e39 igjen, men da med motor og ikke automatgiret... Men på komfort er det utrolig gode biler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå