-Erik- Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Hva er trikset? Får ikke mine til å sitte ordentlig. Noen som har funnet nøkkelen her? Er dritt lei av å kjøpe nye klips hver uke. Mvh
Dekkbrenneren Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Jeg har det, lim dritten, PL400, jeg har gjort det og holder knallbra.
Wilhelmsen Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Når jeg skrur på panelene så det første jeg gjør før jeg klipser er blant annet å skru inn di 2 skruene som er bakom dørhandtaket, da får du et mer press innover, sånn at det ikke presser seg ut ( noe som gjør at klipsene klikker seg laus igjenn. å etter det så banker du fort og hardt på både venstre å høyre side samtidig på selveste panelet. ( sørg for å se at klipsene står rett mot hullene før du banker:) sånn gjør hvertfall jeg det:)
-Erik- Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 problemet mitt er jo også at den øverste lista var løs og datt av da jeg tok av dørtrekka. Så disse måtte limes på igjen men stress å få disse nøyaktige også. virker som at de rett og slett ikke vil være på ordentlig:/
Erik89 Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Klipsa bør være "varme" når de dyttes på, men det vet du kanskje? Skjønner godt du blir lei, blir litt smålei selv
-Erik- Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 Klipsa bør være "varme" når de dyttes på, men det vet du kanskje?Skjønner godt du blir lei, blir litt smålei selv Varme åssen da? Type ikke kalde som i sprø og sånn eller varme de opp?:S
Erik89 Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Blei fortalt å holde dem mellom henda litt sånn at de blir "varme" før jeg satt dem på
-Erik- Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Skrevet Mai 21, 2010 Da har jeg prøvd å varme de men virker ikke bra :s jævla dørtrekk
efjeldse Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Hvilket delenummer har disse klipsene? Sliter litt med å finne fram hos gs bildeler.. Gjerne alle (begge?) variantene.
a-watt Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Koed har disse hvertfall!! Klips, Rundt om beklædningen -Pr. Stk.- www10156 NOK 6,00 / NOK 7,501 Information: - Der skal bruges ca. 10-stk. pr. beklædning. -------------------------------------------------------------------------------- Klips, Rundt om beklædningen -Pr. Stk.- www11055 NOK 8,00 / NOK 10,001 Information: - Denne model med gummiskive modvirker knirken. - Der skal bruges ca. 10-stk. pr. beklædning. --------------------------------------------------------------------------------
bmwJon Skrevet Mai 22, 2010 Skrevet Mai 22, 2010 er det noen som har prøvd ut de klipsene med gummi? er de noe bedre enn de uten? er så drittlei her også, så lurer nok bare på om jeg skal lime dritten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå