pcen Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 heisann. kjøpte meg bil på fredag og mandag tok topp pakningen kvelden. har idag begynt å skru det fra hverandre, også fant jeg olje i coil 3 og 4. lurer da på om det er sprekk i lokket da? mvh per christian
Dekkbrenneren Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 hmm, topplokk eller toppdeksel du mener? om det er topplokk så må du nesten trykkteste dette, men du kan også se med øye, men se godt etter
pcen Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 topplokket ja. har ikke fått den ut enda så jeg spørr vel egentlig litt dumt
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Er mest sannsynlig gåen toppdekselpakning. Er et veldig kjent "problem" på eldre M50 motorer at pakningen blir dårlig og oljen svetter inn til plugghullene.
pcen Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 Takker for rask respons er både toppdeksel pakning og topp pakning som har gått da. greit å få bytta. er det noe jeg burde gjøre med toppen mens jeg først har den ute, bortsett fra pakning selfølgelig.
Dekkbrenneren Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 jeg satt nettopp ny topp på min, fikk den planslipt (et must), slipte ventiler, nye ventiltetninger Nå er den god som gull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå