Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

var jillt prosjekt, skal bytte framskjermer på damas e36 i sommer.

er det himla mye jobb, eller går det greit med tilpassing og sånn?

:D fin bil :D

Skrevet

Takk for det :D Det er ganske greit .. Eineste er att skjermen ligger under panser hengsla fort og få striper ved montering , Men det er berre og ta seg tida :D Kjøp orginal skjermer så slipper du masse banning :D

Skrevet

Blir bra dette,sykt mye rust på Bg Luka :/ håper du fikk bort alt av rust,som kryper under skjøtene,hadde bitte litt på min å da ble det carbon luke med en gang.Men regner med du sanblåste

Skrevet
Blir bra dette,sykt mye rust på Bg Luka :/ håper du fikk bort alt av rust,som kryper under skjøtene,hadde bitte litt på min å da ble det carbon luke med en gang.Men regner med du sanblåste

Det stemmer .. Luka er kjøpt brukt og er 100 % rustfri .. :D Skjørta har vært av og alle jekkfesta er sveist opp igjen , Alle sveiser som er gjort på bilen er slipt sandblåst og grunna me poxy før behandlig så her er det gjort etter boka :D

Skrevet

Takk for det :D Det er ganske greit .. Eineste er att skjermen ligger under panser hengsla fort og få striper ved montering , Men det er berre og ta seg tida :D Kjøp orginal skjermer så slipper du masse banning :D

okei, hvordan erfaringer har du med uoriginale da? :P

Skrevet

Se det ja, enda ein fra Froland her :wink:

Skrevet

Såg denne bilen live her for ei lita stund siden, ganske lekker med riktig felgvalg :)

Skrevet
Godt det er gjort ordentlig,regna egentlig med det også :)

Var det vanskelig å demontere m3 speila ? (glasse tenkte jeg på)

Er enkelt og demontere , vipper bare av glasset og da kommer man til 4 skruer som holder el motoren :D

Skrevet

okei, hvordan erfaringer har du med uoriginale da? :P

Veit verfall att veng skjermer pleier og være endel dårlige pass former på , etter det eg har erfart . Men når det gjelder BMW er vel orginalt best uansett ?? he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...