Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg lurer på noen ting jeg, som jeg ikke har funnet ut ved å lese på wikipedia/andre nettsteder.(handler KUN om E34 om det skulle være noen tvil)

Hvor mye bruker en 90-96' 525iX på milen ved blandet kjøring, og hvor mye på langkjøring?

Hvor stor drivstofftank er det på disse bilene?

Stor forskjell på en 525 og en 520(150hk'en) når det gjelder drivstoff-forbruk?

Og en siste ting, er 12V noe tess i 5-serien?

Skrevet
Heisann, jeg lurer på noen ting jeg, som jeg ikke har funnet ut ved å lese på wikipedia/andre nettsteder.(handler KUN om E34 om det skulle være noen tvil)

Hvor mye bruker en 90-96' 525iX på milen ved blandet kjøring, og hvor mye på langkjøring?

Hvor stor drivstofftank er det på disse bilene?

Stor forskjell på en 525 og en 520(150hk'en) når det gjelder drivstoff-forbruk?

Og en siste ting, er 12V noe tess i 5-serien?

Min E34 525iX bruker 0,75-0,85 på langkjøring og kjørekomputeren viser 1,2 på blandet kjøring. 80Liters tank på min.

Skrevet
12V funker bedre enn 24v:P

Right, da kan du jo også skrive hvorfor. I sense sarcasm, don't like it.

HVOR DÅRLIG er 12V i forhold til 24V? Er det verdt det å kjøpe 520i 12V?

Skrevet
520 12v blir nok i minste laget. men om du skaffer deg en 535 så blir det andre boller.

535 er ikke aktuelt, jeg tenker ikke på om å ha mest mulig hester. Vil bare ikke at det skal ta et halvt år å komme seg opp i 100km/t. Har kjørt 518 før, 12V, og den er seiiiiiig.

Skal kanskje kjøpe 525,,,lurer på om 520i 24V holder..er vel litt drag vel, trenger ikke noe 0-100 på 7 sek....

Skrevet

Du trenger effekt for og flytte bilen din.. Gå for 525 med vanos. Da har du 245nm@4200

Jeg har 525 med 520 utveksling og jeg kan bruke 5gir fra 50--> utenproblemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...