AndreasBr Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Hei folkens. FINN: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23957840 Da jeg hverken har tid, interesse eller penger til å styre med bilen, så har jeg bestemt meg for å bare kvitte meg med den. Alle demperne ble byttet rett før jul. Ettermontert xenon-kit 55w der den ene ballasten er gåen, muligens pga noe kortslutning ifb med skaden bak. Følger med en del papirer som jeg fikk fra forrige eier, samt en NAF test som ble tatt rett etter at bilen ble kjøpt. Det var et par merknader blant annet: - Bremserør - Frontvindu Låssylinder på førerside har blitt forsøkt brutt opp. Ta kontakt hvis det er ønskelig med bilder, eller at du ønsker å se bilen. UPDATE: Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arvis69 Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 pris? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 cupe??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Bilen selges for 10000,- (eks omreg) Årsavgift for 2010 er betalt. Bilen skal inn til visning i august tror jeg. Er litt som må fikses for at den skal gå gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Bump! Bilen blir avregga nærmeste ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 New price! 9000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Bud mottas også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå