CaS Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Her er noe info. Bmw 520 IT 93 modell vurderes solgt. Det er da en litt nyere utgave som kom da med vanos og 150hk. Den har gått i underkant av 220 000 km og er noe rust på bilen. Bilen er importert fra tyskland. Selv har jeg bare hatt bilen i overkant av ett år. Det er automat kasse på bilen. Har skiftet diverse deler i forstilling: Casterstag(høyre) Bærearm(høyre) Bremseskiver begge sider foran og kallippere. Hjelpesnekke foring. Store foringen som sitter bak på høyre side. Skiftet olje og oljefilter ved 216 500km. Har kvitteringer på de delene som er byttet. Og av arbeidet som er gjort på verksted. Bilen er veldig fin å se på og vekker veldig mye oppmerksomhet pga fargen som da er en slags blå perlemor lakk som er komponert vist nok av tidligere eier. Den er senket, men er ikke godkjent ennå, driver i denne prosessen. Må altså heves 1 cm foran pga er 100mm istedenfor 110 som er kravet til vegdirektoratet, noe som ikke har noe å bety på kjøre egenskapen til bilen, da den er utrolig god og lett kjørt. Har 17” felger av merket OZ Cerez , men De er ikke pene, så trengs vel egentlig nye felger eller noen som kanskje kan og har tid til å ordne de. Feil på bilen: Trenger nye fangere som følge av dårlige veier så har slått nedi både foran og bak(var senket mer før). Så de ser ikke bra ut, er også en ”kjøpesenter bulk” eller hva man skal kalle det etter noen kjørte i bilen å stakk… Er en "klunkelyd" bak på høyreside ved bakre demper, trur det bare er en liten baggatell. Burde vel gjøres noe med eksosannlegget. Har dessverre ikke servicehefte da forrige eier skrudde det meste selv. Slitt førersete som da er en typisk sykdom på eldre BMW’er dessverre. Bilen er eu godkjent til august 2011. Utstyr: elektriske vinduer foran, men er brytere så man har til de bak, men ikke satt i dørene. Er ac på bilen, men er ikke i orden dessverre. Er dobbel takluke som er meget greit å ha, kan skyve da fremover og bakover eller ha åpning både foran å bak samtidig. Liten kjøre komputer. (Mulig dårlig kontakt siden den blinker osv) Så er det både økonomi, spørt og vinter program på automat kassen. Bilen selges som den står da jeg ikke har noe særlig mulighet til å koste på den selv, og skal prøve å få meg egen leilighet så penger til depositum er jo en grei ting å ha. Er en bil som vil bli veldig pen med litt stell, perfekt som første bil og kanskje noe andre som setter pris på en fin Bmw stasjonsvogn av den litt eldre typen og da har mulighet til å skru selv eller har økonomien til å få den i orden. Beklager om det er litt rotete skrevet.. Send helst Pm her da jeg er innom så å si hver dag, om dere da har noen spørsmål eller kanskje vil se noen flere bilder som jeg sikkert kan ordne. Mvh Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Prisantydning = gi bud Mvh Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Mtlighet for bytte også, send pm eller mail. sjekker ofte;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 hva er av int i bytte da? ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 hva er av int i bytte da? ca pris? Jeg er vel egentlig veldig intrisert i bmw(er jo bimmers medlem) og har litt lyst på 3 serie men annet også så klart;) Kan også gi litt i mellom om det er noen som har noe som kanskje ligger litt høyere i pris i forhold til den jeg har.. Ca pris er vanskelig å si, har blitt tilbudt volvo 740 tic( Uakseptabelt kan jeg bare si for volvo er ikke min ting:P ) Har en som er intrisert men måtte få solgt sin egen bil først, så da spørs det hva den personen får igjen. Så veit ikke helt hva bilen kan være verdt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Hva er minstepris? Interessert i bytte mot rød 518i med nyoverhalt motor, E34 sedan, 1991 modell? Bytte noe bremser og stramme håndbrekket så er den nok klar til å bli eu-godkjent i to nye år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Hva er minstepris?Interessert i bytte mot rød 518i med nyoverhalt motor, E34 sedan, 1991 modell? Bytte noe bremser og stramme håndbrekket så er den nok klar til å bli eu-godkjent i to nye år Prisen er vel egentlig satt til bud så er jo bare å komme med noen bud så tar vi det der i fra. Anngående bytte så veit jeg ikke, kan jo sende bilder og info, men skal enten ha meg ny bil etter hvert, også trenger jeg penger så jeg får meg leilighet vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biocorp Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 da starter jeg bud et på 10.000. et sted må man jo starte:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 da starter jeg bud et på 10.000. et sted må man jo starte:P Ja det er sant:P men er desverre litt lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biocorp Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 det er sant men da er den starta:P så kan folk slå seg vill hva hadde tenkt da? ikke under hvor mye ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Ja det er sant;P Veit selv hvordan det er med biler uten pris, men er en som ringte på den for noen dager siden å da sa jeg rundt ett sted(spørs om fangere skal være med) under 25 000,- er gjort en del med den , men har jo noen ssmå feil som burde rettes for at den skal bli strøken, og rust er det lite av, så har sett en del "værre" biler til en "værre" pris:P Men vil vel si at bilen burde ses, for fargen er mye penere i virkligheten;) Skal polere å sånn muligens i helgen og ordne noen nye bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biocorp Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 hørs bra ut. venter bare på litt lønn og sånn så får vi se om jeg får gitt deg et ordentlig bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg