Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger eller bytter min Cabane 525LX 92 modell.Vi har brukt vogna på fastplass å den fungerer fint. Forrige eier har bearbeidet de fuktskadene som var, og det meste virker i vogna. Kan byttes i BMW billigbil/prosjekt eller noe annet gøy pga anskaffelse av større vogn. Prisantydning ved bytte vil være rundt 15.000.- Ikke vert skilt på vogna i vårres eie. Fortelt og/eller markise KAN følge med mot tilegg i pris. Bytter IKKE i noe dyrere. For de som er intressert i og kjøpe vogna. Kom med bud.

5 Sengeplasser

Gassflaske

kjøleskap

Vannbåren varme

osv osv...

Vogna kan sees i Nord-Trøndelag.

vovjwdymwlfex279sjuj.jpg

g3yq7eglwzl8ep3ozl6g.jpg

082mtfar57i1xsytrvb5.jpg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Finnes det papirer på vogna da?

Hva er egenvekten på den, dekktilstand?

Ja papirer er i orden, har vognkort. Er bare at vi ikke har gidda å hatt skilt på den pga den har stått på samme plass i to år. Egenvekt er 1110 KG. Dekkene har greit mønster, men har villa bytta før en evt langtur da gummien sikkert ikke er på topp lengre. Kan legge til at cabane er en fabrikk som holdt til i Orkdal i Sør-Trøndelag som gikk konkurs på 90 tallet engang. Så denne vogna er bygd for å tåle norske forhold.

Skrevet
Bytte i faceliftlampe\angeleyes fram og bak, med xenon til e39 sedan?

Alt er otginalt!

Nei beklager. Skulle gjerne hatt de lyktene, men jeg syns vogna er litt mer verd enn det ;)

Skrevet

Forteltet er nå solgt ;) Men vogna er fortsatt til salgs/bytte. Kan også ta innbytte i div E39 deler. Felger. M-plast.aerodynamikk-front.lykter osv er av intresse.

Skrevet

Har to sett med framlamper, ett sett orginale facelift med xenon, og ett sett uroginale, med xenon. Får med begge parene om du vil...og baklampene...

FOR EN DEAL!!;)

Skrevet

Har ikke bruk for to sett framlamper da jeg bare har en E39 ;):lol: Dessuten blir det litt lite for vogna som sagt. hadde du hatt no M-plast eller no greie felger å sendt med så kansje ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...