fredrikt Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Orginale speil, sedan Vindusheis, alt elektriske komplett til førerdør
fredrikt Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Har også orginale M3 skjørter med alt av klips og mal til hvor det skal borres. Klare til lakkering!
fredrikt Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Skal prøve å få tatt bilder idag, noe spesielt du ville hatt av?
fredrikt Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Skrevet Juli 20, 2010 Hvem av grillene? Har komplett gammel front og komplett vanlig. Forskjermene er valset en del, og har litt rust i bånn.. Skal prøve å få tatt bilder imorgen, ikke noe særlig å dra alt ut når det regner
fredrikt Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 Er litt overflaterust igjen på den, tenkte du komplett med nyrer? Gi bud så ser vi
fredrikt Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 Har også M3 front, klar til lakkering..
320 TP Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Jeg blir borte hele helga, så kan ikke du sende meg en meld? Tlf 90569569...
fredrikt Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Det husker jeg ikke i farta, men kan sjekke imorgen. Burde vel stå en BMW logo på innsiden eller noe hvis den er orginal. Er hvertfall med løs DTM leppe som følger med, samt alt av lister og gitter.
fredrikt Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 97 / facelift front, ikke brukt bare tatt ut av ekse. Bare pusset litt på ene siden for å sjekke grunninga. Følger med nyrer som ligger i orginal-eske Orginale baklys, lakkert rødt der det var orange og ryggelys er sotet. Lakkert med lakk for lykter og klarlakk. Orginal speil Alt elektrisk til førerdør (venstre), komplett med lås, ledninger, håndtak og vindusheis Har også vindu til førerdør Vindusheis til passasjerdør (høyre) NY
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå