j.te36 Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 lurte på om det er noen som har svar på noe takluke på e36 coupe. taklukeen min funker og få opp vippen bak , men plata som skal gå bakover så man ser ut på en måte inni bilen , går bare halvveis?hva kan det være,håperpå noe svar!
DjaxxesE34 Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Har du sjekka om det ikke ligger noe i veien for selve rullerene?
j.te36 Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 Har du sjekka om det ikke ligger noe i veien for selve rullerene? nei , har ikke det.må ned med taktrekk da?motoren går men plata gr ikke dit den skal
jlien Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Nå er ikke jeg noen ekspert på E36, men er du sikker på at den ikke bare skal gå halvveis når takluken er vippet opp? Er slik på min også nemlig, men når jeg kjører takluken helt bak følger platen med helt bak..
j.te36 Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 Nå er ikke jeg noen ekspert på E36, men er du sikker på at den ikke bare skal gå halvveis når takluken er vippet opp? Er slik på min også nemlig, men når jeg kjører takluken helt bak følger platen med helt bak.. aha , min funker ikke helt bak heller . så vet ikke hva som kan være galt : ( får bare opp vippen,der er alt
Banan Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Har samme problemet på min E36 og tok av selve luka på soltaket mitt igår og fant ut at glidern på høyre side hadde knekt. Se bildet for hvor den hadde knekt. http://www.bimmerdiy.com/diy/e36sunroof/ Her er en forklaring på hvordan man tar av selve luka. Det var litt kronglette å få på luka igjen men har man noen timer til gode så får man det til slutt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå