Gå til innhold

1991 Bmw 325ix touring

Share

Anbefalte innlegg

Bmw E30 325i(x) selges. 219.000km. Kun 3eiere totalt.

Bilen har veldig god teknisk stand samt kosmetisk (2-3 små bulker). Tar seg fram utrolig bra på vinterføre og fin og kjøre året ellers. Motoren er i kjempe god stand og drar godt.

Det har blitt byttet register reim, dynamoreim, Nye fjærer bak, start motor, bremse skiver/klosser, Bremseslanger, Handbrekk er justert, Baklykts glass (orginale), simons eksos fra kat, Sorte DE lykter, Mtech2 fanger, Mtech1 Ratt, 4 Pioneer høytalere, nye sommerdekk. Bilen har stått mye på verksted når min mor hadde den. Har kvitteringer på x-antall 1000 lapper da drivaksler ble skiftet, bremserør, girolje, luftfilter "innsats" og mye mer som jeg ikke husker. Har som sagt de fleste kvitteringerene på jobber som er gjort.

Bilens interiør er bra, men det er slitt hull i stoffet førersetet. Bilen har noe rust men det er ikke mye. Hjulbuene fremme har litt, samt dørene fremme har rust nederst på kanten. Jeg skal ver ærlig og si att det er noe overflaterust på kanalene, men ellers er det egentlig helt greit for rust under bilen. Årsavgift betalt. EU ok 09.

45.000,- (Kan evt byttes i MC)

prisen er ikke prutbar. :)

Tlf. 70068650

w3z01tk4vz6jguybcdpo.jpg

w1c3k9syfmlpl7he0t1r.jpg

n56xileadgyo6yzfvhb6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...