Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey..

Er på jakt etter en BMW E34 jeg.. Ønsker og kjøpe en som er i relativt god stand, og har lite rust :)

Tenkt hovedsaklig på 525 eller 535, men har du en snasen 520 så vurderer jeg det også :) (Null interesse for 518) Vanos er pluss i boka :P

Maks pris 50'000 :)

Bilen må være manuell, og det er ikke noe minus om den har litt fett usende :) (skal helst ha godkjente seknefjører osv. IKKE noen plastikbil som er tatt rett ut ifra fast and the furious filmene :P )

Kom gjerne med bilde, og skrik ut! Jeg vil ha BMW, og jeg skal ta godt vare på den :D

Skrevet
Ser man det ja, jæddæ :D

Ja, nå er jeg lei av og være bil-løs! :P Vil ut og kjøre skikkelig bil igjen :P

Skrevet

Bump..

Btw, så på en 520 i dag.. Det skal jeg ikke ha.. :P Går jo nesten ikke bedre en lupoen til kompisen min.. Og det har 60 hester.. :P

Skrevet

Bump.

Btw, noen som kan si meg hvor mye en M5 motor til E34 koster sånn ca? Helst 3.8L :P

Og hvor er det best og kjøpe dem?

Skrevet

har en 525i, som har mye utstyr, den er eugodkjent for 5 månder siden, eneste du må skifte toppen eller heile motoren, for en dame som varmeskjærte den, men du kan jo sette i en 3.5liter da ;) da har du billig bil å heftig motor =)

Skrevet
har en 525i, som har mye utstyr, den er eugodkjent for 5 månder siden, eneste du må skifte toppen eller heile motoren, for en dame som varmeskjærte den, men du kan jo sette i en 3.5liter da ;) da har du billig bil å heftig motor =)

Du har PM :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...