Michaelw Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Hey.. Er på jakt etter en BMW E34 jeg.. Ønsker og kjøpe en som er i relativt god stand, og har lite rust Tenkt hovedsaklig på 525 eller 535, men har du en snasen 520 så vurderer jeg det også (Null interesse for 518) Vanos er pluss i boka Maks pris 50'000 Bilen må være manuell, og det er ikke noe minus om den har litt fett usende (skal helst ha godkjente seknefjører osv. IKKE noen plastikbil som er tatt rett ut ifra fast and the furious filmene ) Kom gjerne med bilde, og skrik ut! Jeg vil ha BMW, og jeg skal ta godt vare på den
Michaelw Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 Ser man det ja, jæddæ Ja, nå er jeg lei av og være bil-løs! Vil ut og kjøre skikkelig bil igjen
Michaelw Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Skrevet Mai 21, 2010 Bump.. Btw, så på en 520 i dag.. Det skal jeg ikke ha.. Går jo nesten ikke bedre en lupoen til kompisen min.. Og det har 60 hester..
Michaelw Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 Bump. Btw, noen som kan si meg hvor mye en M5 motor til E34 koster sånn ca? Helst 3.8L Og hvor er det best og kjøpe dem?
KimJuhani Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 har en 525i, som har mye utstyr, den er eugodkjent for 5 månder siden, eneste du må skifte toppen eller heile motoren, for en dame som varmeskjærte den, men du kan jo sette i en 3.5liter da da har du billig bil å heftig motor =)
Michaelw Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 har en 525i, som har mye utstyr, den er eugodkjent for 5 månder siden, eneste du må skifte toppen eller heile motoren, for en dame som varmeskjærte den, men du kan jo sette i en 3.5liter da da har du billig bil å heftig motor =) Du har PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå