Gjest Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Helt nye felger som står pr dags dato med halvslitte toyo 235 35 dekk på alle 4 felga, er noe som blei lagt på så fort felge blei kjøpt da jeg forstatt venter på mine nye dekk som er forsinket pga streik!!! kan selges som de ligger for 8000kr. kjørbart i hele år + kanskje neste år?.. sporer ikke!! mye strekk i bakdekk grunnet smalt dekk på brei felg, kan selger med de helt nye dekka i riktige dim for 11500. når de kommer. dim på felger: 2x 8,5x19" et 35 2x 9,5x19" et 35. bakfelgene har MYE søkk inn mot senter!! Bilde: http://www.bilprodukter.no/html-sider/b ... /bp23.html Ny info: nå som det er så smale dekk på bakfelga passer de kanskje e46 også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 bytte mot mine breyton? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 bytter ikke mot noe kun kr på disse. da jeg må ha meg litt motor deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 ........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå